Návrh strategie pro rozvoj informačního webu – Petr Minařík
Petr Minařík
Bachelor's thesis
Návrh strategie pro rozvoj informačního webu
Design of a strategy for the development of the information website
Anotácia:
Bakalářská práce „Návrh strategie pro rozvoj informačního webu“ je zaměřena na řešení problematiky provozování webových stránek www.verejne-brusleni.info, a to jak z pohledu technologického a marketingového, tak z pohledu strategického. Hlavním cílem práce je zaměření se na různé druhy analýz současných aktivit s cílem vytvořit novou strategii a doporučení zajišťující …viacAbstract:
The bachelor thesis „Design of a strategy for the development of the information website“ is focused on the solution of the issue of the web site www.verejne- brusleni.info, both from a technological and marketing point of view, as well as from a strategic point of view. The main objective of the work is to focus on various types of analysis of current activities in order to create a new strategy and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Renata Kučerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor