Učební úlohy v přírodovědě ve vztahu k typu znalostí – Dis. Lucie CICHOVÁ
Dis. Lucie CICHOVÁ
Diplomová práce
Učební úlohy v přírodovědě ve vztahu k typu znalostí
Learning tasks in primary science in relation to the type of knowledge
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. V teoretické části práce se zaměřujeme na objasnění smyslu a cílů přírodovědného vzdělávání a dále na samotný obsah přírodovědného vzdělávání. Práce osvětluje také pojmy informace, vědomost znalost, což je výstup obsahu přírodovědného vzdělání a jedním z prvků, kam obsah přírodovědného vzdělávání směruje. Důležitou část teoretické části …víceAbstract:
The thesis is divided into practical and theoretical. The theoretical part will focus on clarifying the meaning and goals of science education as well as the content of science education. Thesis also explains the concepts of information, knowledge, knowledge of which is the output of the content of science education and one of the elements, where the content of science education routes. An important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2015
Zveřejnit od: 2. 7. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CICHOVÁ, Lucie. Učební úlohy v přírodovědě ve vztahu k typu znalostí. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.7.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 7. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Klasifikace kognitivní náročnosti úloh zeměpisné olympiády pro 6. ročník základní školy v roce 2020/2021
Jakub Andrle -
Analýza učebních úloh ve vybraných učebnicích matematiky pro 1. stupeň ZŠ.
Marcela JANSOVÁ