Marketingová strategie firmy Krby & kamna FORTELL s.r.o. – Kateřina Fortelková
Kateřina Fortelková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie firmy Krby & kamna FORTELL s.r.o.
Marketing strategy of the company Krby & kamna FORTELL s.r.o.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií firmy Krby & kamna FORTELL s.r.o. Cílem je zanalyzovat současnou marketingovou strategii a následně uvést doporučení na její vylepšení se zaměřením na marketingovou komunikaci. Práce se skládá ze dvou částí, konkrétně z části teoretické a z části praktické. Teoretická část se věnuje definicím termínů z oblasti marketingu. V praktické části je představena …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of the company called Krby & kamna FORTELL s.r.o. It attempts to analyse the current marketing strategy and suggests its improvements. The recommendations are focused on marketing communication. This thesis consists of two parts. The first part is theoretical and the second part is practical. The theoretical part of the thesis defines the key marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72874
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedúci: Vladimíra Filipová
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72874
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad