Kateřina Fortelková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie firmy Krby & kamna FORTELL s.r.o.

Marketing strategy of the company Krby & kamna FORTELL s.r.o.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií firmy Krby & kamna FORTELL s.r.o. Cílem je zanalyzovat současnou marketingovou strategii a následně uvést doporučení na její vylepšení se zaměřením na marketingovou komunikaci. Práce se skládá ze dvou částí, konkrétně z části teoretické a z části praktické. Teoretická část se věnuje definicím termínů z oblasti marketingu. V praktické části je představena …viac
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of the company called Krby & kamna FORTELL s.r.o. It attempts to analyse the current marketing strategy and suggests its improvements. The recommendations are focused on marketing communication. This thesis consists of two parts. The first part is theoretical and the second part is practical. The theoretical part of the thesis defines the key marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
  • Vedúci: Vladimíra Filipová
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72874

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod