Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele – Martina Hejnová
Martina Hejnová
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele
Consumer buying behavior
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá spotřebitele a jeho chování v rámci nákupního procesu u konkrétního segmentu produktů, kosmetiky. Cílem je definovat jednotlivé vlivy a okolnosti, které ovlivňují jeho rozhodnutí a v jakém rozsahu. Dále pomáhá identifikovat důvody pro zvolení daného obchodního řetězce, ve kterém je nákup kosmetiky nejčastěji realizován. Teoretická část práce je komparací poznatků různých autorů …moreAbstract:
This thesis examines the end consumers and their behaviour in the frame of purchasing process of the certain product segment, in particular cosmetics. The main goal of thesis is to define every single effect and every circumstance, which affect consumers decision and the range of this decision. Next goal of the thesis is to identify reasons for choice of the chain store, where consumer realized purchase …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEJNOVÁ, Martina. \textit{Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/1zeomi/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie
Pavel Řepásek -
MARKETINGOVÝ MIX FIRMY S AKCENTEM NA MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
Andrea PLICHTOVÁ -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights