Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele – Martina Hejnová
Martina Hejnová
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele
Consumer buying behavior
Anotácia:
Bakalářská práce zkoumá spotřebitele a jeho chování v rámci nákupního procesu u konkrétního segmentu produktů, kosmetiky. Cílem je definovat jednotlivé vlivy a okolnosti, které ovlivňují jeho rozhodnutí a v jakém rozsahu. Dále pomáhá identifikovat důvody pro zvolení daného obchodního řetězce, ve kterém je nákup kosmetiky nejčastěji realizován. Teoretická část práce je komparací poznatků různých autorů …viacAbstract:
This thesis examines the end consumers and their behaviour in the frame of purchasing process of the certain product segment, in particular cosmetics. The main goal of thesis is to define every single effect and every circumstance, which affect consumers decision and the range of this decision. Next goal of the thesis is to identify reasons for choice of the chain store, where consumer realized purchase …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie
Pavel Řepásek -
MARKETINGOVÝ MIX FIRMY S AKCENTEM NA MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
Andrea PLICHTOVÁ -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová
Názov
Vložil
Vložené
Práva