Tvorba komiksu, jeho prezentácia a komunikácia s publikom na platforme crowdfundingových médií – Bc. Michal Lorek
Bc. Michal Lorek
Diplomová práce
Tvorba komiksu, jeho prezentácia a komunikácia s publikom na platforme crowdfundingových médií
The creation of comic book, its presentation and communication with the audience using the platform of crowdfunding media
Abstract:
The thesis creates a concept of comic book Whisperer presentation project on crowdfunding website. The focus of the thesis is on the medium of comic book as a whole, the image of religion in comic books, which is an important part of the comic book presented, the method of creating comic books and communication strategies used in campaign design. The first part of the thesis is focused on introduction …víceAbstract:
Diplomová práca predkladá návrh projektu prezentácie komiksu Whisperer na crowdfundingovom serveri. Zameranie práce je na médium komiksu ako také, vnímanie náboženstva v komikse, ktoré tvorí dôležitú súčasť prezentovaného produktu, metóde tvorby komiksu a komunikačné stratégie použité pri návrhu kampane. Prvá časť diplomovej práce je venovaná úvodu do média komiksu, jeho historickému vývinu a akademickému …víceKlíčová slova
Komiks médium komiksu crowdfunding tvorba komiksu Whisperer mediálna kampaň marketingová komunikácia komunikačné stratégie náboženstvo feedback publikum scenár ilustrácia webová stránka. Comic book comic book media the creation of comic book media campaign marketing communication communication strategies religion audience script illustration website.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g8g0g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Leo Nitče
- Oponent: doc. MgA. Jan Motal, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LOREK, Michal. \textit{Tvorba komiksu, jeho prezentácia a komunikácia s publikom na platforme crowdfundingových médií}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/21akh3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
A Translation Analysis of the Sin City Comic Book
Tomáš Večeř -
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková -
Communication strategies in blogs focusing on natural cosmetics products
Jana KLÍMOVÁ -
Advertising books: Communication strategies used in editorial reviews
Eva PAVLÍKOVÁ -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Instore marketing
Adrián Macháček -
Marketing Communication of Hospitality Facility Focusing on Congress
Nikola Mikéciová