Propagace malého podniku na Instagramu na příkladu strečinkového studia STRETCH v Praze – Anastasiia Egorova
Anastasiia Egorova
Bachelor's thesis
Propagace malého podniku na Instagramu na příkladu strečinkového studia STRETCH v Praze
Promotion of small business on Instagram using an example of the stretching studio Stretch v Praze
Abstract:
Teoretická část práce obsahuje informaci o sociální síti Instagram, o principu fungování platformy, o nástrojích a o používání sítě za účelem podnikání.Praktická část se zabývá analýzou činnosti podniku Stretch v Praze na Instagramu, vypracováním a realizací nové strategie.Cílem je provést analýzu předchozího vedení firemního účtu na Instagramu, prozkoumat dvě nové strategie a dojít k závěru používání …moreAbstract:
The theoretical part of this Bachelor thesis contains information on the social networking service Instagram, the principles of the platform functioning, tools and use of the networking for business purposes.The practical part deals with the analyses of the activities of Stretch in Prague enterprise, development of a new strategy and its implementation. The goal is to carry out the analysis of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 10. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76964
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2019
- Supervisor: Majja Chabirova
- Reader: Mariia Voloshina
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
EGOROVA, Anastasiia. \textit{Propagace malého podniku na Instagramu na příkladu strečinkového studia STRETCH v Praze}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2018. Available from: https://theses.cz/id/21r0ee/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76964
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Role of the social network sites in a migration process: Czechs and Slovaks in Australia Facebook group
Andrea Kakulidu -
Privacy and Self-Disclosure on Social Network Sites from the Perspective of European Children and Adolescents
Zuzana Očadlíková -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
Návrh marketingové strategie PEF MENDELU na sociální síti Instagram
Natálie Šefránková -
Návrh na vylepšení propagační strategie u vybrané firmy pomocí sociální sítě Instagram
Ondřej BENDA