Zhodnocení online marketingových aktivit hudebního e-shopu Music-City – David Rymeš
David Rymeš
Diplomová práce
Zhodnocení online marketingových aktivit hudebního e-shopu Music-City
The analysis of the online marketing activities of the Music City e-shop
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit dosavadní online marketingové aktivity Music-City, jednoho z předních prodejců hudebnin v České republice, zanalyzovat využití jednotlivých online marketingových nástrojů v kontextu se stanovenými cíli. V práci jsou zhodnoceny samotné webové stránky, placená inzerce ve vyhledávací síti Google, Seznam, reklama v obsahové síti Google, Seznam, placená inzerce a komunikace …víceAbstract:
The main objective of the thesis is to analyze existing online marketing activities of the Music City, one of the major retailers with the musical and audio equipment in the Czech Republic, and in context with the defined objectives, to evaluate a usage of the specific online marketing tools. The thesis deals with the evaluation of the web site, paid advertisement via search engines Google and Seznam …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70364
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Martin Kudrna
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70364
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Využití PPC a SEO v oblasti online marketingu
Jan Procházka -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Online marketing vybrané firmy
Tomáš Hloušek -
Attracting customers online: The effectiveness of online marketing tools
Kirill Petrov -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš