David Rymeš

Diplomová práce

Zhodnocení online marketingových aktivit hudebního e-shopu Music-City

The analysis of the online marketing activities of the Music City e-shop
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit dosavadní online marketingové aktivity Music-City, jednoho z předních prodejců hudebnin v České republice, zanalyzovat využití jednotlivých online marketingových nástrojů v kontextu se stanovenými cíli. V práci jsou zhodnoceny samotné webové stránky, placená inzerce ve vyhledávací síti Google, Seznam, reklama v obsahové síti Google, Seznam, placená inzerce a komunikace …více
Abstract:
The main objective of the thesis is to analyze existing online marketing activities of the Music City, one of the major retailers with the musical and audio equipment in the Czech Republic, and in context with the defined objectives, to evaluate a usage of the specific online marketing tools. The thesis deals with the evaluation of the web site, paid advertisement via search engines Google and Seznam …více
 

Klíčová slova

Online marketing SEO PPC
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Martin Kudrna

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70364

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management