Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny – Bc. Lenka Jíchová
Bc. Lenka Jíchová
Bakalářská práce
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Effect of Different Types of Communications / Advertising and Communications Mix to Specific Target Groups
Anotace:
Bakalářské práce se zabývá vlivem jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny. Teoretická část shrnuje poznatky z odborné literatury, které jsou podstatou marketingu, marketingové komunikace, integrované marketingové komunikace, segmentace trhu a určování cílových skupin. Tyto poznatky nám pomáhají vytvořit účinnou marketingovou komunikační strategie. Praktická …víceAbstract:
This Bachelor Thesis focuses on influence of different types of communication/advertising and communication mix on specific target groups. The theoretical part sumarizes findings from professional literature that constitute the basis of marketing, marketing communication, market segmentation and focus group determining. Such findings help us create efficient marketing communication strategy. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rhxiw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček