Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny – Bc. Lenka Jíchová
Bc. Lenka Jíchová
Bachelor's thesis
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Effect of Different Types of Communications / Advertising and Communications Mix to Specific Target Groups
Abstract:
Bakalářské práce se zabývá vlivem jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny. Teoretická část shrnuje poznatky z odborné literatury, které jsou podstatou marketingu, marketingové komunikace, integrované marketingové komunikace, segmentace trhu a určování cílových skupin. Tyto poznatky nám pomáhají vytvořit účinnou marketingovou komunikační strategie. Praktická …moreAbstract:
This Bachelor Thesis focuses on influence of different types of communication/advertising and communication mix on specific target groups. The theoretical part sumarizes findings from professional literature that constitute the basis of marketing, marketing communication, market segmentation and focus group determining. Such findings help us create efficient marketing communication strategy. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rhxiw/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Iva Petrová
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JÍCHOVÁ, Lenka. \textit{Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/21y9pk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček