Modifikace produktu na základě přání zákazníků – Adam Jantula
Adam Jantula
Bachelor's thesis
Modifikace produktu na základě přání zákazníků
Modification of product based on customer wishes
Anotácia:
Hlavním cílem této práce bylo popsat odlišnosti mezi čínským a evropským trhem nejen porovnáním čínského modelu Kodiaq GT a evropské verze Kodiaq, ale také řízenými rozhovory s kompetentními zaměstnanci ŠKODA AUTO a.s. Tím byly zjištěny přání a požadavky čínských a evropských zákazníků reprezentovaných Českou republikou a Německem i vlastnosti čínského a evropského trhu. V teoretické části byl lehce …viacAbstract:
The main goal of this work was to describe the differences between the Chinese and European markets not only by comparing the Chinese Kodiaq GT model and the European version of the Kodiaq, but also by guided interviews with competent employees of ŠKODA AUTO a.s. This revealed not only the wishes and requirements of Chinese and European customers represented by the Czech Republic and Germany, but also …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 2. 2023
- Vedúci: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
- Oponent: Gabriela Tan, externi
Plný text práce
Právo: Ano Yes
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné do 3. 1. 2026
- Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Práce na příbuzné téma
-
Případová studie firemní školy Střední odborné učiliště strojírenské, odštěpný závod Škoda Auto a.s. a státní střední průmyslové školy v Mladé Boleslavi (prostorové vztahy)
Kateřina Havrancová -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Preparation of labor market for the industry 4.0 focusing on the Russian labor market
Vasilisa Kurnikova -
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová -
Market entry of a company SaZ s.r.o. onto the Canadian Road-Rail market
Jan Truska -
Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh
Diliara Abdiukhanova