Petra VEČEŘOVÁ, DiS.

Bachelor's thesis

Marketing města Opočno

Marketing of the town Opočno
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení marketingového řízení a využívání marketingových nástrojů ve městě Opočno. V první části práce je vymezen pojem marketing - jeho úloha a cíle, historie, podnikatelské koncepce, následně je popsán způsob přenesení marketingu do veřejného sektoru. Rovněž je zde vysvětleno marketingové řízení, zejména pak plánovací a kontrolní fáze. Další části práce se zabývají marketingovým …viac
Abstract:
The aim of work is to evaluate the use of marketing management and marketing tools in Opočno. The first part is a definition of marketing - its role and objectives, history, business concepts, then describing the transfer of private marketing into the public sector. It also explains marketing management, especially planning and control phases. Another part of the work involved in marketing management …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
  • Vedúci: Ing. Petra Olšová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VEČEŘOVÁ, Petra. Marketing města Opočno. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Regional Development