Petra VEČEŘOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Marketing města Opočno
Marketing of the town Opočno
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení marketingového řízení a využívání marketingových nástrojů ve městě Opočno. V první části práce je vymezen pojem marketing - jeho úloha a cíle, historie, podnikatelské koncepce, následně je popsán způsob přenesení marketingu do veřejného sektoru. Rovněž je zde vysvětleno marketingové řízení, zejména pak plánovací a kontrolní fáze. Další části práce se zabývají marketingovým …viacAbstract:
The aim of work is to evaluate the use of marketing management and marketing tools in Opočno. The first part is a definition of marketing - its role and objectives, history, business concepts, then describing the transfer of private marketing into the public sector. It also explains marketing management, especially planning and control phases. Another part of the work involved in marketing management …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
- Vedúci: Ing. Petra Olšová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VEČEŘOVÁ, Petra. Marketing města Opočno. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova