Analýza využití Product Placement ve slovenských televizních seriálech – Katarína Líšková
Katarína Líšková
Master's thesis
Analýza využití Product Placement ve slovenských televizních seriálech
Analysis of Product Placement Usage in Slovak TV series
Anotácia:
Cieľom diplomovej práce bolo uskutočniť analýzu využitia product placement v slovenských televíznych seriáloch. Primárny výskum diplomovej práce bol zameraný na zmapovanie využitia product placment. Výskum bol uskutočnený na základe pozorovania seriálov z produkcie slovenských komerčných televízií. Doplňujúce informácie boli čerpané prostredníctvom anketového dopytovania. Zámerom bolo získať názor …viacAbstract:
The aim thesis was to carry out an analysis of usage product placement in the Slovak television series. The primary research of the thesis was focused on charting product utilization placment. The research was carried out on the basis of observation series from production of Slovak commercial broadcasters. Additional information have been drawn through consultation anketového. The intention was to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/90907
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
- Vedúci: Tereza Navrátilová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LÍŠKOVÁ, Katarína. \textit{Analýza využití Product Placement ve slovenských televizních seriálech}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/23envw/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Analýza využití Product Placementu v TV seriálech
Mária Kubalíková