Směry motivace spotřebitele k nadprůměrným výdajům na vybraném sekundárním trhu – Matěj Kuneš
Matěj Kuneš
Bakalářská práce
Směry motivace spotřebitele k nadprůměrným výdajům na vybraném sekundárním trhu
Origins of consumers’ motivation to excess expenditure on a chosen secondary market
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje fakt, že tenisky již dlouho nejsou brány pouze jako část oblečení, jejich přesah začíná být pro mladší generace čím dále tím významnější. Bakalářská práce tuto problematiku popisuje. První část slouží k teoretickému vymezení pojmů spotřebního chování. Ve druhé části je nejprve kladen důraz na popsání sekundárního trhu a trhu s teniskami. Následně je proveden sekundární …víceAbstract:
This bachelor's thesis describes the phenomenon that sneakers have long been considered more than a mere part of clothing. The shift is becoming increasingly important for the younger generation. The structure of this thesis is as follows. The first part serves as a theoretical definition of the concept of consumer behavior. In the second part, the emphasis is firstly on describing the secondary market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86140
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2022
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Matouš Bříza
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86140
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
Veronika Moskaleva -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lucie Tůmová -
Vliv skryté reklamy youtuberů na nákupní preference dětí
Romana Šmírová -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Consumer Behaviour and Subscription-Based OTT Services
Koushik Venkataraman -
Consumer Behaviour Analysis of Online Food Ordering in Colombia
Juan Carlos Palacio Pedroza -
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Sruthish Sivakumar