Aspekty integrace product placementu a analýza jeho užití ve filmu Muži v naději – Zuzana Drápelová
Zuzana Drápelová
Bachelor's thesis
Aspekty integrace product placementu a analýza jeho užití ve filmu Muži v naději
Aspects of integration of the product placement and analysis of its use in the movie Muži v naději
Anotácia:
Cílem mé teoretické části je vytvořit ucelený přehled o product placementu, o všech jeho formách a způsobech jeho integrace do děl různého typu. Vymezuji zde termín product placement , jeho používání v českém jazyce i s ním spojenou problematiku. Definuji zde jednotlivé druhy této formy propagace. Přibližuji historický vývoj a vznik product placementu. Specifikuji právní rámec týkající se product placementu …viacAbstract:
The aim of the theoretical part of the thesis is to create the overview of the product placement, its forms and ways of integration into the various artworks. I define the term "product placement", its use in the Czech language and the problems associated with. I describe the different types of this form of advertising. I try to approach the historical development and the origin of product placement …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/63786
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedúci: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/63786
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
Anastasia Shulpina -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková -
Product placement v českých filmech - významný zdroj jejich financování
Kateřina Horná -
Product Placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Robert Novotný -
Product placement a jeho využití v integrované marketingové komunikaci
Martin Chrt -
Product placement ve filmu LEGO příběh a LEGO Batman film
Dominik Moser -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová