CLIL Approach in Biology Lessons – Mgr. Martina Staviařová
Mgr. Martina Staviařová
Bakalářská práce
CLIL Approach in Biology Lessons
CLIL Approach in Biology Lessons
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je srovnat obsah sady učebnic a pracovních sešitů Labyrinth Biology & English, které se zabývají výukou školního předmětu prostřednictvím cizího jazyka, s obsahem definovaným Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání. Záměrem práce je zjistit, jestli jsou tyto knihy vhodné k výuce na druhém stupni českých základních škol. Teoretická část představuje metodu …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to compare the content of Labyrinth Biology & English textbooks and workbooks, dealing with CLIL (content and language integrated learning), with the Czech Framework Educational Programme for Basic Education. It aims to find out whether the books are suitable for teaching at Czech lower secondary schools. The theoretical part introduces CLIL method and its use …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/avxgn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Chocholatá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Le français comme la deuxième langue étrangère dans le Programme cadre d'éducation et dans le Programme scolaire d'éducation
Veronika Svobodová -
The Case for Inclusion of Education about Religions in English Classes at Stage 2 of Basic Education in the Czech Republic
Jana Peštová -
Jazykové vzdělávání pedagogických pracovníků v rámci DVPP se zaměřením na anglický jazyk v základní škole s rozšířenou výukou jazyků
Michal Mareš -
Znalostní a dovednostní rozdíly mezi žáky učícími se anglický jazyk od první a třetí třídy základní školy
Eva Veselá -
Názory učitelů na výuku cizích jazyků se zaměřením na anglický jazyk u žáků 1. stupně základních škol
Anita Čechová -
Svátky a tradice v anglicky mluvících zemích ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy.
Eva Demmerath -
Příprava, realizace a evaluace Školního vzdělávacího programu pro základní vzdělávání se zaměřením na vzdělávací oblast Jazyk a jazyková komunikace - Cizí jazyk - Anglický jazyk
Miroslav FILIP -
POSTOJE A NÁZORY ČESKÝCH TEENAGERŮ NA ANGLICKÝ JAZYK
Gabriela KLIMENDOVÁ