Financování malých a středních firem s využitím faktoringu – Václav Vlasák
Václav Vlasák
Disertační práce
Financování malých a středních firem s využitím faktoringu
Financing of small and medium size enterprizes with use of factoring
Anotace:
Hlavním cílem disertační práce je zhodnotit factoring jako nástroj financování malých a středních firem. Factoring nabízí managementu pohledávek, zajištění rizika odběratelů a podporu tuzemského a mezinárodního obchodu. Cílem je shrnout teoretické znalosti z české a zahraniční literatury a propojit je s příklady a poznatky z praxe, které autor nabyl během své profesní kariéry. Factoring byl úspěšně …víceAbstract:
The main goal of the thesis is to assess factoring as a tool for small and medium size enterprises financing. Factoring offers receivables management, securing of debtors risk and support of national and international trade. The target is to sum up theoretical approaches in Czech as well as international literature and connect them with practice knowledge and experience that the author have learned …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45251
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2015
- Vedoucí: Alexej Sato
- Oponent: Eva Černohlávková, Lenka Králová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45251
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík