Sociální sítě v marketingové komunikaci hotelu – Leona Adamcová
Leona Adamcová
Bakalářská práce
Sociální sítě v marketingové komunikaci hotelu
Social media in hotel marketing communication
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit strategii využití sociální sítě Instagram pro Hotel Novotel Wenceslas Square, který v současnosti nedisponuje aktivním instagramovým profilem. Dílčím cílem práce je zanalyzovat využití sociální sítě Instagram v marketingové komunikaci tří vybraných hotelů. Vybrané hotely pro analýzu jsou Hotel Century Old Town – MGallery, Hotel Don Giovanni a Hotel OREA …víceAbstract:
The main purpose of this bachelor thesis is to suggest utilization of Instagram for a hotel, which currently does not have account on Instagram. The partial purpose is to analyze the utilization of social media in marketing communication in the hospitality industry. Specifically, the utilization of Instagram in marketing communication in three chosen hotels. The subjects of this thesis were Hotel Century …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
- Vedoucí: Petr Janeček
- Oponent: Petr Scholz
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91013
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová