Organizační kultura podniku Agrall zemědělská technika a.s. – Denisa Latnerová
Denisa Latnerová
Bachelor's thesis
Organizační kultura podniku Agrall zemědělská technika a.s.
Abstract:
Bakalářská práce „Organizační kultura firmy Agrall zemědělská technika a.s.“ se zabývá analýzou organizační kultury této firmy, hodnotí její silné a slabé stránky a snaží se poskytnout návrhy na zefektivnění jejího fungování. Na základě odborné literatury od českých i zahraničních autorů jsou v teoretické části popsány nejdůležitější pojmy podnikové kultury, jako je definice podnikové kultury, její …moreAbstract:
The bachelor thesis „Organizational culture of the company Agrall agricultural technology, PLC“ contains an analysis of this company's corporate culture, evaluates its strengths and weaknesses, and tries to offer suggestions for improving its performance. With grounding in expert literature by both Czech and foreign authors, the theoretical part describes the essential terms of corporate culture, its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2015
Identifier:
http://theses.cz/id/24xi8i/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2015
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LATNEROVÁ, Denisa. \textit{Organizační kultura podniku Agrall zemědělská technika a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o. 2015. Available from: https://theses.cz/id/24xi8i/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Theses on a related topic
-
Analýza vlivu podnikové kultury na rozhodování a rozvoj firmy Lafarge
Tereza Sečkárová -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
The role of the KPIs in corporate management
Ozan Dundar -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Corporate identity společnosti Škoda Auto a.s.
Radim Havlišta
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights