Zákaznická spokojenost, její vliv na nastavení zákaznické péče a techniky měření – Bc. Lucie Svíčková
Bc. Lucie Svíčková
Bachelor's thesis
Zákaznická spokojenost, její vliv na nastavení zákaznické péče a techniky měření
Customer Satisfaction, its Impact on Customer Care Set up and Measurement Techniques
Abstract:
Práce se zaměřuje na měření zákaznické spokojenosti v call centrech. Zabývá se společností, která metody měření zákaznické spokojenosti využívá a zkoumá, zda jsou její techniky měření nastaveny správně. Na konci práce je vyhodnocena jedna z metod měření zákaznické spokojenosti, která je nejvýhodnější pro danou společnost.Abstract:
This thesis focuses on measuring customer satisfaction in call centres. It deals with a company, which use methods of measuring customer satisfaction and explores the right setting of the measuring. Measuring customer satisfaction method which is considered as the best for the company is evaluated at the end of the thesis.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2016
- Supervisor: Ing. Kateřina Pojkarová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SVÍČKOVÁ, Lucie. \textit{Zákaznická spokojenost, její vliv na nastavení zákaznické péče a techniky měření}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2015. Available from: https://theses.cz/id/24ybk8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Svíčková, Lucie. Zákaznická spokojenost, její vliv na nastavení zákaznické péče a techniky měření. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringBachelor programme / field:
Transport Technology and Communications / Management, Marketing and Logistics in Communications
Theses on a related topic
-
Pracovní spokojenost, metody jejího měření a význam pro strategický úspěch podniku
Robin Mazel -
Metody měření spokojenosti zákazníků v segmentu luxusních vozů
Dagmar Šafránková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Pracovní spokojenost, metody jejího měření a význam pro strategický úspěch podniku
Anastasiia Vdovenko -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s veřejnými knihovnami
Markéta Veselá -
Pracovní spokojenost, metody jejího měření a význam pro strategický úspěch podniku
Zuzana Horňáková -
Měření spokojenosti s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s vysokými školami z pohledu magisterských studentů
Veronika Ptáčková -
Metody měření spokojenosti zákazníků a jejich využití v organizacích veřejné správy
Iva Kubiniová