Zákaznická spokojenost, její vliv na nastavení zákaznické péče a techniky měření – Bc. Lucie Svíčková
Bc. Lucie Svíčková
Bakalářská práce
Zákaznická spokojenost, její vliv na nastavení zákaznické péče a techniky měření
Customer Satisfaction, its Impact on Customer Care Set up and Measurement Techniques
Anotace:
Práce se zaměřuje na měření zákaznické spokojenosti v call centrech. Zabývá se společností, která metody měření zákaznické spokojenosti využívá a zkoumá, zda jsou její techniky měření nastaveny správně. Na konci práce je vyhodnocena jedna z metod měření zákaznické spokojenosti, která je nejvýhodnější pro danou společnost.Abstract:
This thesis focuses on measuring customer satisfaction in call centres. It deals with a company, which use methods of measuring customer satisfaction and explores the right setting of the measuring. Measuring customer satisfaction method which is considered as the best for the company is evaluated at the end of the thesis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2016
- Vedoucí: Ing. Kateřina Pojkarová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Svíčková, Lucie. Zákaznická spokojenost, její vliv na nastavení zákaznické péče a techniky měření. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích
Práce na příbuzné téma
-
Pracovní spokojenost, metody jejího měření a význam pro strategický úspěch podniku
Robin Mazel -
Metody měření spokojenosti zákazníků v segmentu luxusních vozů
Dagmar Šafránková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Pracovní spokojenost, metody jejího měření a význam pro strategický úspěch podniku
Anastasiia Vdovenko -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s veřejnými knihovnami
Markéta Veselá -
Pracovní spokojenost, metody jejího měření a význam pro strategický úspěch podniku
Zuzana Horňáková -
Měření spokojenosti s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s vysokými školami z pohledu magisterských studentů
Veronika Ptáčková -
Metody měření spokojenosti zákazníků a jejich využití v organizacích veřejné správy
Iva Kubiniová