Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě Notino – Bc. Tereza Fleková
Bc. Tereza Fleková
Diplomová práce
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě Notino
Project to Increase Customer Satisfaction in the Notino Online Store
Anotace:
V předkládané diplomové práci je cílem analyzovat současný stav spokojenosti zákazníků s činností a službami internetového obchodu Notino.cz a na základě této analýzy vytvořit vlastní projekt zvýšení spokojenosti zákazníků. Základem vytvoření vlastního projektu je analýza současného stavu provedená klasickými nástroji marketingu - PEST analýzou, SWOT analýzou a marketingovým průzkumem. Základem marketingového …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze the current state of customer satisfaction with the activities and services of the online store Notino.cz. On the bases on this analysis is created our own project of increasing customer satisfaction. The basis for creating our own project is an analysis of the current state performed by classic marketing tools - PEST analysis, SWOT analysis and marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fleková, Tereza. Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě Notino. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě Notino
Tereza Fleková -
Marketingový výzkum zákaznické spokojenosti ve sportovním centru
Veronika Zedníková -
Zvyšování spokojenosti zákazníka prostřednictvím inovace interních procesů komunikace firmy zajišťující služby pro společenské akce
Michaela PAVLOVSKÁ -
Attracting customers online: The effectiveness of online marketing tools
Kirill Petrov -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Milan Tkáč