Současný a předpokládaný vývoj mediálního trhu v České republice – Bc. Jaroslava Čiháková
Bc. Jaroslava Čiháková
Bachelor's thesis
Současný a předpokládaný vývoj mediálního trhu v České republice
Current and future trends of the media market in the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zmapováním médií na trhu. Analyzuje jejich historický vývoj od nejstarších forem k současným elektronickým médiím, internetu, sociálním sítím a s porovnáním jejich výhod a nevýhod. Současná dostupnost informací s novými možnostmi komunikace může oslovit cílové skupiny různými způsoby. Zmapováním využití tradičních a nových médií cílovými skupinami může pomoci s přesným zacílením …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the mapping of the media market. It analyzes the historical development from ancient to contemporary forms of electronic media, internet, social networks and It is comparing their advantages and disadvantages. The current availability of information with new possibilities of communication can reach audiences in different ways. Mapping the use of traditional media and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dwfo7/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2012
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Digitalizace v oblasti účetnictví
Dominika HRÁDKOVÁ -
Vzdělávání zaměstnanců jako konkurenční výhoda firmy
Michal Havlíček -
Mediální trh v ČR v období ekonomick krize
Jonáš Pelikán -
Uvedení nového média na trh a jeho fungování - případová studie projektu Naše adresa
Lucie Prosková -
Zavádění nových politických značek na český trh a předvolební kampaň těchto stran pro parlamentní volby 2010
Andrea Volaříková -
Uvedení produktu na trh prostřednictví e-shopu a sociální sítě
Kristýna Bláhová -
Reklama a internet
Michaela Dudoňová -
Reklama na Internetu
Pavla Škodíková