Podnikatelský záměr za účelem zřízení provozovny pro poskytování služby-hostinská činnost – Bc. Michal Rybnikář
Bc. Michal Rybnikář
Bachelor's thesis
Podnikatelský záměr za účelem zřízení provozovny pro poskytování služby-hostinská činnost
Restaurant business plan
Abstract:
Autor: Michal Rybnikář Název: Podnikatelský záměr za účelem zřízení provozovny pro poskytování služby-hostinská činnost Cílem bakalářské práce je zpracování podnikatelského plánu pro založení reálného podniku v oblasti poskytování pohostinských služeb a cateringovou činností. Teoretická část práce se věnuje obecným charakteristikám malého podnikání a jednotlivým typům obchodních společností. V další …moreAbstract:
Autor: Michal Rybnikář Název: Restaurant business plan The goal of this bachelor thesis is to create a business plan for a foundation of a real company providing catering and other related services. The theoretical part of the thesis is defining the general characteristics of small companies and their possible different types by law. Further on the business plan is being defined with his structure …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2013
Identifier:
https://is.sting.cz/th/yggc6/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2013
- Supervisor: Ing. Bohumil Pexídr
- Reader: Ing. Marek Jambor
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Financial Controlling
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises(SME)
Viktor Terez -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek