Bc. Radka SLABĚŇÁKOVÁ

Master's thesis

Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.

Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.
Abstract:
The aim of this master thesis is to create a project of marketing communication for introducing a new product ``A Day OUT at the Wells{\crqq} on English market. The product is intangible service {--} promotion of tourism in Tunbridge Wells, which is a spa town in the county of Kent in the south-east of England. The product is promoted as a package of attractions being sold for a reduced admission fee …more
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace při uvedení nového produktu ``A Day OUT at the Wells{\crqq} na anglický trh. Produkt je nehmatatelná služba {--} propagace turismu v Tunbridge Wells, což je lázeňské město v hrabství Kent na jihovýchodě Anglie. Produkt je propagován jako balík atrakcí, prodávaný za snížené vstupné a bude zaveden v létě roku 2010. Teoretická část …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier: 15362

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SLABĚŇÁKOVÁ, Radka. Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe