Objektivace firmy do sociální struktury prostřednictvím corporate designu – Bc. Vojtěch Lunga, DiS.
Bc. Vojtěch Lunga, DiS.
Bachelor's thesis
Objektivace firmy do sociální struktury prostřednictvím corporate designu
Objectification and corporate design
Abstract:
Tato práce se zabývá objektivací firmy do sociální struktury prostřednictvím corporate designu. Objektivace firmy je vlastně vytváření její identity – subjektivita firmy je lidem zprostředkována jako prvek sdílené reality. Při procesu objektivace je důležitá sociální interakce – komunikace s veřejností, zákazníky a obchodními partnery. Vzhledem k tomu, že většinu informací získáváme zrakem, je významným …moreAbstract:
This work is concerned with objectification of a company in the social system by the medium of corporate design. Objectification means making identity of the company – subjectivity of the company is intermediated as a part of shared reality. There is important social interaction in the process of objectification. That means communication to public, customers and business partners. Most of information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lc0qo/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2010
- Supervisor: doc. PhDr. Csaba Szaló, Ph.D.
- Reader: PhDr. Arnošt Svoboda
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Sociology / Sociology
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Anna Martynushkina -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Kateřina Skalická -
Corporate design jako nástroj vizuální komunikace malého podniku
Daniel Slameň -
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Jakub Málik -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková -
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Svatopluk Čech