Marketingová analýza in-store eventu konkrétní značky – Denisa Kraftová
Denisa Kraftová
Bachelor's thesis
Marketingová analýza in-store eventu konkrétní značky
Marketing analysis of an in-store event for a selected brand
Abstract:
Ve své bakalářské práci se věnuji marketingové analýze vybraného in-store eventu. Pro zhodnocení jsem vybrala event značky Tiffany & Co., konkrétně se jednalo o propagaci vůně Tiffany & Co. Signiture. Vybraný event probíhal na jedné z kamenných prodejen firmy Notino v Praze. V první kapitole teoretické části práce Marketing základní charakteristiky nejprve uvádím základní charakteristiky marketingu …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on a marketing analysis of a selected in-store event. For my evaluation I have chosen an event which focuses on Tiffany & Co. brand. Specifically, the event was about promotion of Tiffany & Co. Signature perfume. This event was situated in one of the Notino stores in Prague.In the first part of my bachelor thesis I describe the main characteristics of marketing. I name …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76452
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2019
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Zuzana Zahálková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76452
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková