Tereza MIŠANIOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová situační analýza příspěvkové organizace DDM TREND

Marketing situational analysis of allowance organization DDM TREND
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je marketingová situační analýza příspěvkové organizace DDM Trend. Cílem práce je zpracování marketingové situační analýzy pro tuto příspěvkovou organizaci a následné navržení marketingové strategie pro DDM Trend. V rámci teoretické části se bakalářská práce zaměřuje nejprve na vymezení pojmu veřejný sektor, jeho úlohu v národním hospodářství a charakteristiku neziskových …více
Abstract:
The topic of this bachelor´s thesis is a marketing situational analysis of an allowance organization DDM Trend. The aim of the bachelor´s thesis is to elaborate the marketing situational analysis for this allowance organization and design its marketing strategy. The theoretical part of the bachelor´s thesis is focused on the definition of the term public sector, its role in the national economy and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MIŠANIOVÁ, Tereza. Marketingová situační analýza příspěvkové organizace DDM TREND. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická