Čtenářská gramotnost v předškolním vzdělávání se zaměřením na rizika poruch čtení a psaní u dětí v posledním ročníku mateřské školy. – Alexandra BERKYOVÁ
Alexandra BERKYOVÁ
Bachelor's thesis
Čtenářská gramotnost v předškolním vzdělávání se zaměřením na rizika poruch čtení a psaní u dětí v posledním ročníku mateřské školy.
Reader´s literacy in a pre-school education with a focus on the risks disorders of reading and writing of children in the last year of kindergarten
Anotácia:
Bakalá ská práce nese název Čtenářská gramotnost v předškolním vzdělávání se zaměřením na rizika poruch čtení a psaní u dětí v posledním ročníku mateřské školy. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku předškolního vzdělávání, na dítě předškolního věku, na charakteristické činnosti v předškolním věku, vymezuje pojem čtenářská gramotnost, …viacAbstract:
This bachelor thesis is called Reading literacy in preschool education with focus on risks of reading and writing disabilities affecting children in the last year of nursery school. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part is focused on a characteristic of preschool education, on a child of preschool age, on typical activities of preschool age, defines the term …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BERKYOVÁ, Alexandra. \textit{Čtenářská gramotnost v předškolním vzdělávání se zaměřením na rizika poruch čtení a psaní u dětí v posledním ročníku mateřské školy.}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/27g4lq/.
Jak správně citovat práci
BERKYOVÁ, Alexandra. Čtenářská gramotnost v předškolním vzdělávání se zaměřením na rizika poruch čtení a psaní u dětí v posledním ročníku mateřské školy.. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teaching in Pre-schools
Práce na příbuzné téma
-
Školní zralost dětí se sluchovým postižením
Adéla Ďásková -
Školní zralost pohledem pedagogů mateřských škol
Lenka DVOŘÁKOVÁ -
Školní zralost a připravenost
Veronika Bartůňková -
Tvořivé myšlení a školní zralost
Jana ZERONIKOVÁ -
Školní připravenost a zralost u dětí s vývojovou dysfázií
Eliška ŠVIHLOVÁ -
Odklad povinné školní docházky a školní zralost
Veronika MADEJOVÁ -
Porovnání testu Motorické výkonové série od Vienna Test Systému s ostatními testy jemné motoriky
Roman HOLÍK -
Adaptace Škály testové úzkosti pro děti (Children's Test Anxiety Scale) do češtiny.
Michal KLUSOŇ