Monika JANKŮ
Bachelor's thesis
Úloha public relations při budování image firmy
The role of public relations in building a company image
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza interních PR aktivit společnosti Koyo Bearings s.r.o. Pomocí dotazníkového šetření pak vyhodnotit, jak jsou zaměstnanci s těmito aktivitami spokojeni, jak hodnotí její image a v případě potřeby navržení doporučení, která by mohla vést ke zlepšení stavu. Teoretická část vychází z poznatků získaných z odporné literatury, vymezuje východiska PR, samotný pojem public …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze internal PR activities in company Koyo Bearings s.r.o. Using a questionnaire survey, try to find out how are employees satisfied with this activities, how they evaluate the corporate image and if it will be necessary propose recommendations that could lead to improvement. The theoretical part is based on knowledge gained from the professional literature …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. David Kosina
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JANKŮ, Monika. Úloha public relations při budování image firmy. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Human Studies / Sociology - Applied Economic Studies
Theses on a related topic
-
HR management a public relations - Vliv interní komunikace na motivaci zaměstnanců
Hana Mrzenová -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations při řešení krizové komunikace
Michaela Rozálie Ponikelská -
Efektivní interní komunikace pomocí nástrojů public relations.
Pavla KOZLÍKOVÁ -
Nástroje interní komunikace ve firmě
Veronika Procházková -
Interní komunikace ve firmě
Lukáš Faksa -
Specifika interní marketingové komunikace ve vztahu k věku cílových skupin
Dominika Pejšková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights