Úloha public relations při budování image firmy – Monika JANKŮ
Monika JANKŮ
Bachelor's thesis
Úloha public relations při budování image firmy
The role of public relations in building a company image
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je analýza interních PR aktivit společnosti Koyo Bearings s.r.o. Pomocí dotazníkového šetření pak vyhodnotit, jak jsou zaměstnanci s těmito aktivitami spokojeni, jak hodnotí její image a v případě potřeby navržení doporučení, která by mohla vést ke zlepšení stavu. Teoretická část vychází z poznatků získaných z odporné literatury, vymezuje východiska PR, samotný pojem public …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze internal PR activities in company Koyo Bearings s.r.o. Using a questionnaire survey, try to find out how are employees satisfied with this activities, how they evaluate the corporate image and if it will be necessary propose recommendations that could lead to improvement. The theoretical part is based on knowledge gained from the professional literature …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. David Kosina
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANKŮ, Monika. Úloha public relations při budování image firmy. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Human Studies / Sociology - Applied Economic Studies
Práce na příbuzné téma
-
HR management a public relations - Vliv interní komunikace na motivaci zaměstnanců
Hana Mrzenová -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations při řešení krizové komunikace
Michaela Rozálie Ponikelská -
Efektivní interní komunikace pomocí nástrojů public relations.
Pavla KOZLÍKOVÁ -
Nástroje interní komunikace ve firmě
Veronika Procházková -
Interní komunikace ve firmě
Lukáš Faksa -
Specifika interní marketingové komunikace ve vztahu k věku cílových skupin
Dominika Pejšková
Názov
Vložil
Vložené
Práva