Tvorba komunikační kampaně pro vybraný podnik – Bc. Yvonne Mahdalová
Bc. Yvonne Mahdalová
Diplomová práce
Tvorba komunikační kampaně pro vybraný podnik
Communication campaign creation for the chosen company
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Tvorba komunikační kampaně pro vybraný podnik“ je naplánování komunikační kampaně pro podnik Mahdall, který nabízí konzultační služby v oblasti osobního rozvoje. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce je věnována problematice marketingové komunikace služeb, deskripci jednotlivých komunikačních nástrojů a komunikačních modelů. Z modelů pro …víceAbstract:
The goal of the submitted master thesis: “Development of comunication campaign of the chosen company” is planning a communication campaign for company called Mahdall, which offers services in sphere of personal development. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part is dedicated to issues of the marketing communication of services, to description of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/odgyv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček