Lobbing jako podpora výkonnostního sportu – Bc. Kristýna Jílková
Bc. Kristýna Jílková
Diplomová práce
Lobbing jako podpora výkonnostního sportu
Lobbying as a support of advanced sport
Anotace:
Diplomová práce na téma „Lobbing jako součást výkonnostního sportu“ je zaměřena na užití lobbingu ve florbalovém klubu, konkrétně v ženském klub. Florbal je velice populární a nejrychleji se rozvíjející sport současnosti a proto je téma velice aktuální. Přestože by se dal florbal v mnoha ohledech považovat za profesionální sport, co se týče marketingu, komunikace, tím spíše lobbingu, je za profesionálními …víceAbstract:
The thesis “Lobbying as a support of advanced sport” is focused on using lobbying in the floorball club, aiming on specifically in the women floorball club. Floorball is very popular and the fastest growing sport today and it is really current topic. Although is floorball in many ways considered as a professional sport, in terms of marketing, communication, especially lobbying, is a professional sports …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zvnm1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: JUDr. Josef Novák
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Lev Alimpiyev -
The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events
Zuzana Brátová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková