The Pros and Cons of Using Pop Music in English Primary-Level Lessons – Aleš DOKULIL
Aleš DOKULIL
Bachelor's thesis
The Pros and Cons of Using Pop Music in English Primary-Level Lessons
-
The Pros and Cons of Using Pop Music in English Primary-Level Lessons
Abstract:
This work focuses on methods of learning English through music and lyrics of popular songs. It explains the method and describes its advantages and disadvantages. In its theoretical part, it looks at academic writings explaining and critiquing this approach. In its practical part, it includes the author's own research on the extent this method is practiced at Czech primary schools and on the teachers …moreAbstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na metodu učení angličtiny pomocí hudby a populárních písní. Popisuje tuto metodu a posuzuje její výhody a nevýhody. V teoretické části se zaměřuje na akademické texty vysvětlující a pojednávající na toto téma. V praktické části představuje vlastní výzkum provedený autorem této práce, který studuje rozšíření dané metody na českých školách a názory učitelů. V závěru …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2013
Accessible from:: 28. 6. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Regina Helalová, M.A.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOKULIL, Aleš. \textit{The Pros and Cons of Using Pop Music in English Primary-Level Lessons}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/28rd8c/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DOKULIL, Aleš. The Pros and Cons of Using Pop Music in English Primary-Level Lessons. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.6.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 6. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / AJu-HVu
Theses on a related topic
-
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Výuka angličtiny jako cizího jazyka u dětí s dyslexií na 2. stupni ZŠ
Michaela Šrámková -
Využití překladu ve výuce angličtiny jako druhého jazyka
Kateřina DOČEKALOVÁ -
Moderní média a sociální sítě ve výuce angličtiny jako zdroj motivace
Markéta Vránová -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Používání multikulturní dětské literatury při výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Stodolová -
Didaktický překlad ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Martin Němec -
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights