Strategická optimalizace webových prezentací pro fulltextové vyhledávače – Gabriela Janků
Gabriela Janků
Master's thesis
Strategická optimalizace webových prezentací pro fulltextové vyhledávače
Strategic fulltext search engine optimization of web pages
Abstract:
Webová prezentace coby komerční produkt (pro komerční účely), ale zároveň i umělecký výtvor (výsledek kreativní činnosti, jenž vyvolává dojmy) pokaždé stojí před kompromisem mezi efektivitou ekonomickou a efektem působivosti. Tato práce si předně klade otázku, nakolik a zda vůbec je možné návrh a vývoj webu automatizovat tak, aby výrobní náklady byly minimální, ale webová prezentace přitom zůstala …moreAbstract:
Web pages as a commercial product (for commercial purposes) and also an art (the creative activity giving rise to impressions) always faces a compromise between economic efficiency and impressive effect. This document primarily studies how and whether web development can be automatic with minimal production cost and its maximal unique and individualization. Strategic optimization systematically monitoring …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM302
Thesis defence
- Date of defence: 19. 5. 2010
- Supervisor: Lukáš Vacek
- Reader: Filip Rubáček
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANKŮ, Gabriela. \textit{Strategická optimalizace webových prezentací pro fulltextové vyhledávače}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, UHK, Fakulta informatiky a managementu. 2010. Available from: https://theses.cz/id/28xfas/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuMaster programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová