Strategická optimalizace webových prezentací pro fulltextové vyhledávače – Gabriela Janků
Gabriela Janků
Diplomová práce
Strategická optimalizace webových prezentací pro fulltextové vyhledávače
Strategic fulltext search engine optimization of web pages
Anotace:
Webová prezentace coby komerční produkt (pro komerční účely), ale zároveň i umělecký výtvor (výsledek kreativní činnosti, jenž vyvolává dojmy) pokaždé stojí před kompromisem mezi efektivitou ekonomickou a efektem působivosti. Tato práce si předně klade otázku, nakolik a zda vůbec je možné návrh a vývoj webu automatizovat tak, aby výrobní náklady byly minimální, ale webová prezentace přitom zůstala …víceAbstract:
Web pages as a commercial product (for commercial purposes) and also an art (the creative activity giving rise to impressions) always faces a compromise between economic efficiency and impressive effect. This document primarily studies how and whether web development can be automatic with minimal production cost and its maximal unique and individualization. Strategic optimization systematically monitoring …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM302
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2010
- Vedoucí: Lukáš Vacek
- Oponent: Filip Rubáček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANKŮ, Gabriela. \textit{Strategická optimalizace webových prezentací pro fulltextové vyhledávače}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, UHK, Fakulta informatiky a managementu. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/28xfas/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová