IT Marketing podle zásad Service Science – Bc. Ladislav Olšák
Bc. Ladislav Olšák
Diplomová práce
IT Marketing podle zásad Service Science
IT Marketing acording the rules of Service Science
Anotace:
Cílem práce je představení servisně dominantní logiky a souvisejících moderních marketingových metod využitelných k transformaci firmy z produktové orientace na servisní orientaci. Následně pomocí definovaných nástrojů vytvořit komplexní případovou studii zachycující postup transformace reálného podniku na servisní zaměření.Abstract:
The aim of this thesis is to introduce service dominant logic and modern internet marketing methods usable for the transformation of a company from a product orientated one to a service orientated one. In the practical part of the thesis the defined methods will be used to create a complex use case study that describes this transformation on a real world company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pwvpk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. František Fiala
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace metod internetového marketingu a jejich vliv na návštěvnost webu HradecŽije.cz
Daniel Krásný -
Nové trendy v internetovém marketingu
David Jandečka -
Nové trendy v internetovém marketingu
Tomáš Hermach -
Nové metody v marketingové internetové komunikaci
Kateřina Mužíková -
Moderní metody online marketingu
Jakub Vejmola -
Využití metod data miningu v marketingu
Stanislav Mašek -
Možnosti využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař
Petr Masař -
Analýza trhu přípravných kurzů na VŠ z pohledu internetového marketingu
Aleš Prágr