Jana Lindová

Bakalářská práce

Analýza konkurence lékárenských e-shopů

Competitive Analysis of the Pharmacy E-shops
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza konkurence lékárenských e-shopů. Cílem je shrnutí poznatků konkurenceschopnosti a internetové komunikace se zákazníky na trhu lékárenských e-shopů. Dalším cílem je porovnávání úspěšnosti vybraných lékárenských e-shopů. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Nejprve jsou popsána teoretická východiska e-commerce, marketingového mixu a marketingové komunikace …více
Abstract:
The theme of this bachelor thesis is competitive analysis of the pharmacy e-shops. The aim is to summarize the knowledge of competitiveness and internet communication with customers on the market of pharmacy e-shops. Another aim is to compare the success of selected pharmacy e-shops. The thesis consists of theoretical and practical part. Firstly, the theoretical basis of e-commerce, marketing mix and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
  • Vedoucí: Vojtěch Klézl
  • Oponent: Vojtěch Spáčil

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod