Analýza konkurence lékárenských e-shopů – Jana Lindová
Jana Lindová
Bakalářská práce
Analýza konkurence lékárenských e-shopů
Competitive Analysis of the Pharmacy E-shops
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza konkurence lékárenských e-shopů. Cílem je shrnutí poznatků konkurenceschopnosti a internetové komunikace se zákazníky na trhu lékárenských e-shopů. Dalším cílem je porovnávání úspěšnosti vybraných lékárenských e-shopů. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Nejprve jsou popsána teoretická východiska e-commerce, marketingového mixu a marketingové komunikace …víceAbstract:
The theme of this bachelor thesis is competitive analysis of the pharmacy e-shops. The aim is to summarize the knowledge of competitiveness and internet communication with customers on the market of pharmacy e-shops. Another aim is to compare the success of selected pharmacy e-shops. The thesis consists of theoretical and practical part. Firstly, the theoretical basis of e-commerce, marketing mix and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135464
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedoucí: Vojtěch Klézl
- Oponent: Vojtěch Spáčil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová