Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company – Bc. Vendula Němečková
Bc. Vendula Němečková
Diplomová práce
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Návrh marketingové a komunikační strategie vybraného podniku
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem a jeho následným využitím ve prospěch podniku. Cílem práce je navrhnout marketingovou a komunikační strategii vybranému vinařství, která pozitivně ovlivní další rozvoj podniku. V úvodní části diplomové práce je formulována základní terminologie týkající se strategie, strategického plánování a řízení, na což plyně navazuje samotná problematika marketingu. Dále …víceAbstract:
This diploma thesis deals with marketing and its subsequent use for the benefit of the company. The thesis aims to propose a marketing and communication strategy for a selected winery that will positively influence the further development of the company. At the beginning of the thesis, the basic terminology concerning strategy, strategic planning, and management are formulated and followed by the description …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Veronika Svatošová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NĚMEČKOVÁ, Vendula. \textit{Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/2a4o2x/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program / obor / specializace:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionů / Projektové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto