Personální marketing v podnikové praxi – Bc. Markéta KOUKALOVÁ
Bc. Markéta KOUKALOVÁ
Diplomová práce
Personální marketing v podnikové praxi
Personnel marketing in business practice
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout strategii marketingové komunikace v rámci personálního marketingu. V terminologické části je vymezen pojem personální marketing, marketingový mix v personalistice, rozdíl mezi personálním marketingem a personálním managementem a personální činnosti, které spadají do oblasti externího a interního personálního marketingu. V další části je věnován prostor pro představení …víceAbstract:
The aim of this thesis is to design a strategy of marketing communication in HR marketing. In the terminological part is mentioned meaning of HR marketing, marketing mix in HR, difference between HR management and HR marketing and HR activities of external and internal HR marketing. In the next part is described company XY for which is marketing strategy created and HR activities of external and internal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013
Zveřejnit od: 29. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Helena Kubátová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOUKALOVÁ, Markéta. Personální marketing v podnikové praxi. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Výběr a získávání zaměstnanců v personální agentuře XY
Michaela Pitínová -
Posouzení získávání a výběru zaměstnanců personální agenturou
Vilma Špinarová -
Získávání zaměstnanců a proces výběru zaměstnanců personální agenturou DEKRA
Martina Kvapilova -
Personální marketing vybrané společnosti a jeho dopad na získávání zaměstnanců
Lucie Kroulíková -
Personální marketing v automotive při získávání zaměstnanců
Miloš Svoboda -
Výběr a získávání nových zaměstnanců prostřednictvím personální agentury
Jakub Jandora -
Získávání zaměstnanců prostřednictvím personální agentury
Tereza Dulová -
Zhodnocení využití různých nástrojů získávání a výběru zaměstnanců personální agenturou
Dominik Klimscha
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 2a5vug 2a5vug/2
29. 3. 2013