Bc. Přemysl Mužík

Bachelor's thesis

Návrh marketingového mixu nově vznikající firmy

Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout vhodné nástroje marketingového a komunikačního mixu pro nově vznikající firmu Tvůj Trenér. To vše musí být uděláno po důkladné analýze konkurence. Práce je rozvržena do dvou hlavních částí. První část je teoreticko-metodologická a budou zde rozebrány složky základního marketingového mix ‚‚4P‘‘, který se skládá z produktu, ceny, komunikace a distribuce. Dále …more
Abstract:
The main aim of bachelor thesis is to prupose suitable tools of marketing and communications mix for an estabilished company named ‘‘Tvůj Trenér‘‘. All this must be done after a deep analysis of the competition analyses of competition. The thesis has two parts. There is theoretically described basic marketing mix, 4P ', which consists of the product, price, communication and distribution in the first …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Reader: Ing. Irena Čihovská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích