Návrh marketingového mixu nově vznikající firmy – Bc. Přemysl Mužík
Bc. Přemysl Mužík
Bachelor's thesis
Návrh marketingového mixu nově vznikající firmy
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout vhodné nástroje marketingového a komunikačního mixu pro nově vznikající firmu Tvůj Trenér. To vše musí být uděláno po důkladné analýze konkurence. Práce je rozvržena do dvou hlavních částí. První část je teoreticko-metodologická a budou zde rozebrány složky základního marketingového mix ‚‚4P‘‘, který se skládá z produktu, ceny, komunikace a distribuce. Dále …moreAbstract:
The main aim of bachelor thesis is to prupose suitable tools of marketing and communications mix for an estabilished company named ‘‘Tvůj Trenér‘‘. All this must be done after a deep analysis of the competition analyses of competition. The thesis has two parts. There is theoretically described basic marketing mix, 4P ', which consists of the product, price, communication and distribution in the first …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ax35x/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Reader: Ing. Irena Čihovská
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova