Tereza LANDOVÁ

Diplomová práce

Přístup pedagogů 1. stupně na školách běžného a alternativního typu k žákům se SPU

The attitude of teachers in regular and alternative primary schools to pupils with specific learning disabilities
Anotace:
Hlavním cílem předkládané diplomové práce je zjistit, zda se liší přístup pedagogů k žákům se specifickými poruchami učení na základních školách běžného typu od přístupů pedagogů k těmto žákům na základních školách alternativních. V teoretické části práce se čtenář seznámí se specifickými poruchami učení, jejich etiologií, reedukací a dále také s tématikou alternativního školství. Empirická část studie …více
Abstract:
The main objective of the proposed thesis is to determine whether there is any difference in teachers' approach to pupils with specific learning disorders at mainstream primary schools and at alternative primary schools. The theoretical part will discuss specific learning disorders, their etiology and re-education as well as the concepts of alternative education. The empirical part will focus on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Ladislav Zilcher, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LANDOVÁ, Tereza. Přístup pedagogů 1. stupně na školách běžného a alternativního typu k žákům se SPU. Ústí nad Labem, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství