Loajalita zákazníků v poprodejních službách – Bc. Barbora Nováková
Bc. Barbora Nováková
Bachelor's thesis
Loajalita zákazníků v poprodejních službách
Customer loyalty in the after sales services
Abstract:
Předmětem bakalářské práce "Loajalita zákazníků v poprodejních službách" je zkoumání spokojenosti zákazníků v poprodejních službách a význam spokojenosti zákazníků, jakožto klíč k úspěchu každé společnosti. Na základě teoretických poznatků v praktické části hodnotí získané výsledky z oblasti výzkumu spokojenosti zákazníků v poprodejních službách vybrané společnosti. Práce se analýzou vývoje spokojenosti …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis "Customer loyalty in the after sales services" is investigation of customer satisfaction in after sales services and the importance of customer satisfaction as the key to the success of each company. On the basis of theoretical knowledge in the practical part evaluates the results obtained from field research of customer satisfaction in after sales services of selected …moreKeywords
Dotazník Hledisko zákazníka loajalita poprodejní služby výzkum spokojenost zákazníka společnost zákazník dealer autorizovaný partner autorizovaný opravce Index loajality Questionnaire customer viewpoint performance loyalty after-sales services research customer satisfaction the company the customer authorized partner authorized repairer Loyalty index
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/d4w7e/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2011
- Supervisor: PhDr. Petr Váňa
- Reader: Ing. Tereza Dvořáková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Marketing poprodejních služeb autorizovaného servisu značky Ford
Jana Lehejčková -
Poprodejní služby ŠKODA AUTO a.s. pro ojeté vozy
David Hančar -
Spokojenost zákazníků v poprodejní síti ŠKODA AUTO a. s. v České republice
Lucie Slobodzianová