Bc. Barbora Nováková

Bachelor's thesis

Loajalita zákazníků v poprodejních službách

Customer loyalty in the after sales services
Abstract:
Předmětem bakalářské práce "Loajalita zákazníků v poprodejních službách" je zkoumání spokojenosti zákazníků v poprodejních službách a význam spokojenosti zákazníků, jakožto klíč k úspěchu každé společnosti. Na základě teoretických poznatků v praktické části hodnotí získané výsledky z oblasti výzkumu spokojenosti zákazníků v poprodejních službách vybrané společnosti. Práce se analýzou vývoje spokojenosti …more
Abstract:
The subject of the bachelor thesis "Customer loyalty in the after sales services" is investigation of customer satisfaction in after sales services and the importance of customer satisfaction as the key to the success of each company. On the basis of theoretical knowledge in the practical part evaluates the results obtained from field research of customer satisfaction in after sales services of selected …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 11. 2011
  • Supervisor: PhDr. Petr Váňa
  • Reader: Ing. Tereza Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní