Loajalita zákazníků v poprodejních službách – Bc. Barbora Nováková
Bc. Barbora Nováková
Bakalářská práce
Loajalita zákazníků v poprodejních službách
Customer loyalty in the after sales services
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Loajalita zákazníků v poprodejních službách" je zkoumání spokojenosti zákazníků v poprodejních službách a význam spokojenosti zákazníků, jakožto klíč k úspěchu každé společnosti. Na základě teoretických poznatků v praktické části hodnotí získané výsledky z oblasti výzkumu spokojenosti zákazníků v poprodejních službách vybrané společnosti. Práce se analýzou vývoje spokojenosti …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis "Customer loyalty in the after sales services" is investigation of customer satisfaction in after sales services and the importance of customer satisfaction as the key to the success of each company. On the basis of theoretical knowledge in the practical part evaluates the results obtained from field research of customer satisfaction in after sales services of selected …víceKlíčová slova
Dotazník Hledisko zákazníka loajalita poprodejní služby výzkum spokojenost zákazníka společnost zákazník dealer autorizovaný partner autorizovaný opravce Index loajality Questionnaire customer viewpoint performance loyalty after-sales services research customer satisfaction the company the customer authorized partner authorized repairer Loyalty index
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d4w7e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2011
- Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Marketing poprodejních služeb autorizovaného servisu značky Ford
Jana Lehejčková -
Poprodejní služby ŠKODA AUTO a.s. pro ojeté vozy
David Hančar -
Spokojenost zákazníků v poprodejní síti ŠKODA AUTO a. s. v České republice
Lucie Slobodzianová