Kyberšikana na 2. st. ZŠ ve Frýdku-Místku – Nika ORAMOVÁ
Nika ORAMOVÁ
Bakalářská práce
Kyberšikana na 2. st. ZŠ ve Frýdku-Místku
Secondary School Cyber-bullying in Frýdek-Místek
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje sociálně patologický jev současné společnosti, kterým je kyberšikana, a určuje základní pojmy související s tímto jevem. Teoretická část definuje pojem kyberšikana, zabývá se jejími specifiky, prostředky a formami. Dále se věnuje prevenci kyberšikany, jejím protagonistům a dospívajícím jako skupinou, která je kyberšikanou nejvíce ohrožena. Praktická část bakalářské práce …víceAbstract:
This thesis describes the socio-pathological phenomenon of contemporary society, which is cyberbullying and identifies the basic concepts related to this phenomenon. The theoretical part of this thesis defines cyberbullying, including types of cyberbullying activities and the technologies used to perform them. It also describes the protagonists of cyberbullying, adolescents as a group at risk of cyberbullying …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2012
Zveřejnit od: 2. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Gabriela Bolková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ORAMOVÁ, Nika. Kyberšikana na 2. st. ZŠ ve Frýdku-Místku. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / společný základ - sportovní orientace
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová