Veronika Adamcová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybraného podniku

Marketing Communication of the Selected Company
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je marketingová komunikace rodinné firmy Aquarosa. Cílem této práce je vyhodnocení současné marketingové komunikace a zjištění, jak je hodnocena svými zákazníky, jestli je efektivní a zdali splňuje cíle nastavené firmou. V části teoretické jsou definovány pojmy spojené s tématem bakalářské práce. Praktická část se zaobírá kvantitativním výzkumem a sekundární analýzy. Na …více
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is the marketing communication of the family company Aquarosa. The aim of this thesis is to evaluate the current marketing communication and find out how it is evaluated by its customers, if it is effective and if it meets the objectives set by the company. The theoretical part defines the concepts related to the topic of the bachelor thesis. The practical part deals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Adamcová, Veronika. Marketingová komunikace vybraného podniku. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe