Marketingová komunikace vybraného podniku – Veronika Adamcová
Veronika Adamcová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybraného podniku
Marketing Communication of the Selected Company
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je marketingová komunikace rodinné firmy Aquarosa. Cílem této práce je vyhodnocení současné marketingové komunikace a zjištění, jak je hodnocena svými zákazníky, jestli je efektivní a zdali splňuje cíle nastavené firmou. V části teoretické jsou definovány pojmy spojené s tématem bakalářské práce. Praktická část se zaobírá kvantitativním výzkumem a sekundární analýzy. Na …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the marketing communication of the family company Aquarosa. The aim of this thesis is to evaluate the current marketing communication and find out how it is evaluated by its customers, if it is effective and if it meets the objectives set by the company. The theoretical part defines the concepts related to the topic of the bachelor thesis. The practical part deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Adamcová, Veronika. Marketingová komunikace vybraného podniku. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková