Ing. Jan Kokrhel

Diplomová práce

Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě

Marketing,advertising and promotion and sales promotions in the firm
Anotace:
Předmětem Diplomové práce: „Marketing, reklama, propagace a podpora prodeje ve firmě“ má seznámit s podstatou marketingu a marketingovou koncepcí, která má zajistit konkurenční výhodu podniku na trhu. Cílem je vybavit pracovníky znalostmi a základními marketingovými dovednostmi potřebnými pro jednání a rozhodování v konkrétních situacích.
Abstract:
The thesis on “Marketing, advertisement, promotion and sales assistance in firm” is to inform about the basis of marketing and its concept which stall secure an advantage in the market competition. The aim is to provide the workers with the knowledge and Fundamentals marketing skills which are necessary for dealings and decisions in each and every situation.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
  • Vedoucí: Ing. Ivo Štěpánek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting