Porucha pravopisu u žáků mladšího školního věku – Veronika TOBOLOVÁ
Veronika TOBOLOVÁ
Master's thesis
Porucha pravopisu u žáků mladšího školního věku
Spelling Disorder In Young School - Age Children
Abstract:
Diplomová práce se zabývá poruchou pravopisu u žáků mladšího školního věku. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola práce pojednává o grafomotorice, její historii, přípravu a výuku psaní. Druhá kapitola se orientuje na specifické poruchy učení, objasnění pojmu dysortografie, její vznik, projevy, diagnostiku, důležitost předškolní přípravy, co prožívá dítě s dysortografií a individuální …moreAbstract:
The thesis deals with an ortography disorder with pupils of primary-school age. The theoretic part is divided into three chapters. The first chapter concerns grafomotorics, its history, preparation and teaching of writing. The second chapter focuses on specific learning disorders, the clarification of the term of dysorthography, its beginning, manifestations, the diagnostics, the importance of pre …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Kateřina Vitásková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TOBOLOVÁ, Veronika. Porucha pravopisu u žáků mladšího školního věku. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Speciálně pedagogické postupy ve výtvarné výchově při vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra ve 3. ročníku základní školy
Kamila WEDLOVÁ -
Speciálně pedagogické postupy při osvojování kompetencí žáka s poruchou autistického spektra v oblasti Člověk a jeho svět 2. ročníku základní školy
Jana PAVLICOVÁ -
Speciálně pedagogické postupy při osvojování kompetencí žáka s poruchou autistického spektra v oblasti Člověk a jeho svět 2. ročníku základní školy
Jana PAVLICOVÁ -
Postupy edukace žáků s lehkou mentální retardací v rámci integrace v běžné základní škole.
Martina NUSLAUEROVÁ -
Pohled žáků 2. stupně základních škol na postupy uplatňování autority ze strany pedagogických pracovníků
Jaroslav DANĚK -
Dítě s poruchou binokulárního vidění v procesu speciálně pedagogické péče
Lucie Koutná -
Výchovné postupy a prostředky využívané na základních školách z pohledu žáků
Petr KOLLÁR -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights